همه چیز درباره پکیج لاغری هات شیپر با بهترین کیفیت
نوشته شده توسط : mehran

همه چیز درباره پکیج لاغری هات شیپر با بهترین کیفیت

چگونه لباس های پیراهن را با شلوار بپوشید ، و به نظر می رسد خیلی مرسوم!

گاهی اوقات ، انواع و اقسام روندهای غیر منتظره به ما می دهد! یک نمونه  پکیج لاغری هات شیپر  پیراهن با شلوار است که روندی است که در حال حاضر منفجر می شود. در واقع پوشیدن لباس پیراهن با شلوار بسیار جالب به نظر می رسد ، فقط باید بدانید که چگونه آنها را به درستی لایه بندی کنید. برای کمک به شما ، 10 عکس به سبک خیابان جمع کردم تا به شما نشان دهم که چگونه تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر را با شلوار بپوشید.

بنابراین نکات یک ظاهر طراحی شده برای دانستن چیست؟ سعی کنید شلوارهایی را انتخاب کنید که جزئیات زیادی نداشته باشد ، مانند حلقه های کمربند یا جیب و غیره. علاوه بر آن ، لباس پیراهن هایی را انتخاب کنید که حجم زیادی ندارند ، یک شبح ساده به بهترین وجه برای چنین ظاهری کار می کند.

حال به زیر نگاهی بیندازید ، و ببینید که چگونه لباس پیراهن را با شلوار بپوشید تا در روند مناسب قرار بگیرد!

بدون جدا کردن لباس او روند کار را روی یک جفت تاپ و شلوارک هات شیپر جین نشان می دهد ، که ممکن است بخواهید به منظور کپی کردن جفت مورد علاقه خود یاد بگیرید.

در این وب اضافی ، رامینتا چگونگی کپی شلوارهایی را که دارای دارت هستند به جای یک یوغ عقب توضیح می دهد. مراحل اصلی برای ایجاد الگوی شلوار همان است که در مقاله Threads Raminta وجود دارد. وقتی اصول اولیه مالیدن الگوی شلوار جین را بدانید (به موضوعات شماره 180 مراجعه کنید) می توانید به سبک های مختلف بروید.

نکته های مد به علاوه اندازه: چگونه بهترین شلوار را با پا بپوشید

به من اعتماد کن ، می دانم که چطور است که به آینه نگاه کنیم و فکر کنم "حالا چی؟" پوشیدن یک روز به سبک مشابه در روز و روزهای بیرون می تواند کمی خسته کننده باشد ، به خصوص وقتی احساس می کنید شکل بدن شما را از پوشیدن ظاهری که عاشق همه افراد هستید محدود می کند. واقعیت این است که هیچ چیز شما را از لرزیدن به آن ظاهر پاهای پهن که شما در حال مرگ برای امتحان کردن بودید بازمی دارد - به جز شاید ناامنی های خود شما. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این یک سبک است که برای همه عالی به نظر می رسد - مهم نیست شکل. برای چند نکته بخوانید که چگونه می توانید آن شلوار پهن را برای منحنی های خود کار کنید و افق مد خود را در هر زمان گسترده تر کنید.

تاپ و شلوارک هات شیپر

اگر تا به حال از شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر  قلع شنیده نشده اید ، آنها نوعی شلوار کار هستند که از پارچه پنبه ای محکم و سنگین ساخته شده ساخته شده و سپس با فرمولاسیون روغن / موم درمان می شوند. نتیجه آن یک شلوار است که ضد آب ، سایش و مقاوم در برابر آتش است. این شلوار در سالهای حدود 1900 برای صنعت چوب طراحی شد. آنها به زودی توسط معدنچیان ، کارگران راه آهن و سایر افراد درگیر در کارهای ناهموار و سخت محیط زیست پذیرفته شدند. آنها به دلیل زره پوش بودن مواد از این اسم ، شلوار قلع نام بردند.

وقتی اوایل امسال یک جفت شلوار جین را خریدم ، احساس کردم با یک محموله وحشتناک گناه و گناه به خانه می روم. آنها اولین شلوار جین من تا به حال خریداری شده است.

من به عنوان یک دختر مناسب ارتدکس ، دامنهایم را پوشیده ام تا زمانی که بتوانم به خاطر بسپارم. دامن نه تنها آنچه جامعه من ، به ذکر والدینم نیست ، لباس مناسب زنان می دانست. از نظر من ، شلوار نمایانگر وسوسه Sinful بود. مطمئناً ، این یک ارتباط شدید با یک لباس است ، اما یهودیت که با او بزرگ شدم در بازی کارت گناه عالی بود ، و من یک کلاهبردار مشتاق کارت در تمام زندگی ام بوده ام. بنابراین ، شجاعانه و بدون سؤال - گرچه بندرت خوشبختانه - دامن می پوشیدم.

اما اکنون من به "شلوار ، انقلاب شلوار" پیوسته ام ، نامی که یکی از دوستان من به تعداد فزاینده ای از دختران ارتدکس تصمیمی برای پوشیدن شلوارک و تاپ هات شیپر  داده است - که در میان گروه همسالان من به یک پدیده شایع تر تبدیل شده است. و هنگامی که من به انقلاب پیوستم ، نتوانستم متوقف شوم. تقریباً بلافاصله بیرون رفتم و چند جفت دیگر خریدم.

هنگامی که من به عنوان یک کودک ارتدکس مدرن بزرگ شدم ، چشمهایم را به شلوار بلند می چشاندم. دوستان من در مدرسه ، که همچنین ارتدکس مدرن بودند ، آنها را می پوشیدند. مثل هر کودکی ، من از متفاوت بودن لذت نمی بردم ، اما معتقدم که پوشیدن شلوار به سادگی "اشتباه" است و دامن ها "درست" هستند. فکر می کردم که بهتر از آنها حلاوه را دنبال می کنم. وقتی من به یک دبیرستان و سپس یک حوزه علمیه رفتم که فقط دامن های آن مجاز بود ، این مسئله برای چندین سال محو شد. وقتی مدرسه را تمام کردم و یکبار دیگر خودم را در حلقه ای از دوستان پیدا کردم که در آن پوشیدن شلوار رایج بود ، زیاد فکر نمی کردم. من دیگر از اینکه متفاوت باشم ناراحت نبودم. در واقع ، من آن را پذیرفتم. بعد از گذشت بیش از 20 سال ، پوشیدن دامن حتی به من چیزی رخ نمی داد که می توانم یا باید تغییر دهم.

خرید پکیج لاغری هات شیپر هم تخفیف دارد هم مزایای دیگر





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: